zdravlje na dlanu

Pretrazite sve sto pozleite,UKUCAJTE KLJUCNE RECI - budite informisani o svemu!!!

Rešite se neprijatnog mirisa sa tri ključna mesta

20. 05. 2013. 08:00h | Vestionline| foto: re-enhance-wakefield.com
Nemojte se dovesti u situaciju da ljudima bude neprijatno u vašoj blizini. Ako ste medicinski zdravi, uz nekoliko korisnih saveta vrlo lako cete spreciti situacije u koje vas može dovesti loš zadah ili miris znoja posle napornog radnog dana.

Najvažnije je redovno uklanjati dlacice ispod pazuha jer se na njima zadržavaju bakterije.Posle svakog tuširanja ispod pazuha nanesite dezodorans, a najbolji su oni bez aluminija jer ne zapušavaju pore i ne remete rad žlezda.Kada osetite da vam je pazuh mokar, a niste u prilici da se istuširate, obrišite se antibakterijskom vlažnom maramicom. Pošto se pazuh osuši, ponovo stavite dezodorans.Stres takode pojacava znojenje. Ako se prekomerno znojite, isprobajte recept koji posebno deluje na podrucju ispod pazuha - legnite i opustite se. Kada ležite na ledima, znojenje ce se smanjiti ili potpuno prestati.


 

Pre nego što se obujete, operite noge i dobro ih obrišite, pogotovo podrucje izmedu prstiju. Stopala zatim pospite decjim puderom u prahu ili onim za stopala.Ako možete ne nosite isti par cipela dva dana za redom. Obucu provetravajte i ne obuvajte dok se potpuno ne osuši.Nikada ne obuvajte cipele na bosu nogu. Noge se tada još više znoje, obuca je stalno vlažna i postaje leglo bakterija.Svakog dana priredite stopalima kupku od crnog caja. On mora biti hladan i jak, a noge u njemu držite pola sata. Crni caj sadrži tanin, biljni polifenol koji zatvara pore znojnih žlezda i ubija bakterije koje izazivaju neprijatan miris. Posle nedeljne terapije znojenje ce biti slabije. Tretman ponovite posle mesec dana.Upotrebljavajte sredstva protiv znojenja i protiv neprijatnih mirisa nogu koje možete kupiti u bilo kojoj apoteci ili parfimeriji. Svake veceri, pre nego što operete zube, ocistite ih zubnim koncem. Zube perite najmanje dva puta dnevno, a preko dana uz sebe imajte osvežavajuci sprej ili vodicu za ispiranje usta, žvakacu gumu bez šecera ili pepermint bombone.Ne preskacite obroke. Kod nekih ljudi zadah iz usta nastaje zbog gladi, a nestaje odmah posle jela.Hranite se raznovrsno. Ishrana zasnovana na mastima i proteinima, bez dovoljno ugljenih hidrata izaziva zadah zbog raspadanja hrane u crevima.Crni i beli luk jedite petkom uvece. Aroma crnog i belog luka, kuvanih jaja, sira i alkohola ne može se neutralizovati pranjem zuba, a ni žvakacim gumama. Neprijatan miris oseca se dok god se organizam potpuno ne išcisti od ovih namirnica.Pijte dovoljno tecnosti. Kiseli zadah iz usta javlja se ako je vaš organizam dehidriran.Zadah iz usta može biti i posledica nekog patološkog procesa u organizmu i tada ga je moguce ukloniti samo lecenjem osnovne bolesti. To su najcešce oboljenja respiratornog i digestivnog trakta ili dijabetesa.