Na osnovu marketinških trendova, statistike i povratnih informacija od oglašivaca, americki magazin "Ed Vik“ uocava tri nove vrste žena.
Prvi tip, žena fokusirana na karijeru, bistrog uma, sa zdravom dozom cinizma, posebno kada je rec o romantici, oslanja se na prijatelje više nego na emotivne partnere.
Za nju nema tabu tema. Ona zna šta hoce, a istraživaci tvrde da najviše novca troši na odecu. Ne plaši se razgovora ni o najslobodnijim temama. ***Slatke tajne: Koje to sitne grehe žene cesto cine?
Drugi tip, zaposlena majka, udata je ili u vezi, ima jedno ili više dece i stalan posao. Ona nije "rob“ kuce, voli i ume sebi da pokloni pažnju, odnosno odvoji vreme samo za sebe. Porodica joj je važna, ali ne smatra da zbog nje mora da se žrtvuje. Ovaj tip žene najbolje opisuje rec istrajnost.
Rec je o karijeristkinji s odredenom dozom moci, koja znacajno doprinosi kucnom budžetu, a možda je cak i osoba koja donosi vecinu novca u kucu.
Ona ne obavlja sve kucne poslove. Polaže pravo na vreme koje posvecuje samo sebi, daleko od porodice i posla. ***Izbegnite užasnu grešku: Kako održati vezu i prijateljstvo?
Treca vrsta "novih“ žena su tzv. "alfa boginje“, odnosno žene od 55. do 64. godine, bez stalnog partnera, razvedene, udovice ili same.
One su pametni investitori, samouverene, nezavisne, upucene u tehnologiju kao i osobe upola mlade od njih. Spremne su da uberu plodove svoje nezavisnosti trošenjem ponekog dinara više na licni boljitak.
Uglavnom troše na putovanje, automobile, enterijer, parfeme, antikvitete, stvari koje smatraju lepim i, nažalost, antidepresive. Prepoznajemo je kao snažnu ženu u godinama koja najzad može da uživa u blagodetima života i napornog rada, pišu Novosti. ***Jednostavan trik za bolju memoriju
Izvor: S media, foto: Gulliver/Thinkstock